Agencja interaktywna jest to określenie firmy, zajmującej się reklamą w internecie. Do podstawowych usług agencji należą: projektowanie serwisów internetowych, systemy e-commerce oraz przygotowanie i obsługa kampanii reklamowych. Dodatkowymi usługami może być hosting, czyli utrzymywanie stron na serwerze oraz pozycjonowanie (promowanie stron w przeglądarkach). Agencja interaktywna swoim działaniem przypomina agencje reklamową. Agencja interaktywna zajmuje sie reklamą głównie w internecie (strony www, banery flash, szablony aukcji allegro), natomiast agencje reklamowe zajmują sie tworzeniem reklam np. radiowych, telewizyjnych, prasowych oraz pełną obsługa graficzną klienta. Do ich usług możemy także zaliczyć prowadzenie kampanii reklamowych na zlecenie klientów oraz domów medialnych. Na rynku można spotkać wiele agencji, które połączyły te dwie profesje i świadczą wszystkie te usługi. Przy wyborze agencji należy zwrócić uwagę na jej portfolio, żebyśmy byli pewni że trafiliśmy na profesjonalistów. Lista klientów może świadczyć o wysokim poziomie projektów graficznych. Zakładając nową firmę należy pamiętać o rozważnej a przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej!! Ulotki, plakaty, e-marketing – wszystko musi trafić do klientów. Reklama dźwignią handlu!!