Wyobraź sobie, że wkraczasz do bujnego, mocno zarośniętego lasu, przesyconego ogromem rozmaitych drzew i bujnego mchu. Wszystko w nim dla Ciebie tajemnicze, na pozór nie pasujące: drzewa liściaste obok bananowców, palmy obok kipiących fioletem jagód, paprocie obok lian. Autentyczny raj dla przedsiębiorczych. Nie wiesz jak się w nim odkryć i jak złączyć poszczególne elementy z korzyścią dla siebie?
Agencja PR o życiu w takim lesie wie bardzo dużo! I tylko ona wie, jak chronić i przedstawić wszystkim jego mieszkańcom Twoje największe skarby, które wypracowałeś przez lata. Agencja PR potrafi połączyć wszystko, co na pierwszy rzut oka do siebie nie pasuje. Tworzy relacje, które łączą. To drogowskaz, którym podąża Agencja PR. Każda firma potrzebuje skutecznej współpracy z otoczeniem. Agencja PR dociera tam, gdzie na pozór nie da się dotrzeć i dzięki unikalnym usługom sprawia, że Klienci stają się dla otoczenia wyjątkowi, niezwykli i osiągają niesamowitą przewagę rynkową.
Najprawdopodobniej nazwy „public relations” wypowiedział po raz pierwszy prezydent Stanów Zjednoczonych Thomas Jefferson w 1787 roku. Wiek dwudziesty to przyjęcie działań public relations jako części zarządzania strategicznego w firmach, instytucjach oraz oddzielenie tego typu działań od publicity i propagandy. Usługi Public Relations stały się również odrębną dziedziną naukową i przedmiotem wykładanym na uczelniach wyższych.
Olbrzymi wkład w tworzeniu obecnego PR miał Ive Lee – dziennikarz, pierwszy ekspert tej dziedziny – jego celem było informowanie oraz prawdziwe podawanie faktów na temat organizacji, dla której działał. Wielu specjalistów oraz agencji PR często zapomina o tej dewizie. To później często niedobrze odbija się na wizerunku ich Klientów, szczególnie kiedy zagrożeniem jest kryzys oraz incydent w firmie.