Burger King przygotował dla swoich klientów ciekawą ofertę świąteczną. Najnowsza kampania amerykańskiego Burger King jest skierowana w szczególności do fanów Facebooka, Twittera i innych serwisów społecznościowych. Za jednego dolara można wysłać na tradycyjny adres korespondencyjny do swoich nie zawsze bliskich znajomych ze społecznościowego serwisu papierową kartkę świąteczną z jednodolarowym banknotem w środku. Miły gest, prawda?
Spośród 20 wzorów świątecznych kartek zaprezentowanych na stronie można wybrać tę najlepiej pasującą do odbiorcy. Korzystając z „suwaka intensywności” internetowej znajomości można wysłać kartki zarówno znajomym z tak zwanej listy B, jak i kompletnym nieznajomym, którzy przypadkiem znaleźli się na liście przyjaciół.
Do wysyłanej przez użytkownika kartki Burger King włoży jednodolarowy banknot, za który obdarowany będzie mógł otrzymać podwójnego cheeseburgera w dowolnie wybranej restauracji Burger King na terenie USA. Tylko skąd gwarancja, że ktoś za tego dolara nie kupi czegoś innego?
Świąteczne kartki Burger King są dostępne wyłącznie na terenie Stanów Zjednoczonych w ofercie limitowanej, do wyczerpania zapasów.