W tej publikacji zostały zaprezentowane wnioski z badań statystycznych prowadzonych za pomocą „Google Analytics” i programów ekonometrycznych dotyczących przekazu reklamowego. Wyniki te opierają się przede wszystkim o badania analizy czynnikowej — firmy Maripoza. Dowiecie się Państwo, co jest skutecznym przekazem reklamowym w „Google AdWords”, czyli w reklamie internetowej.
Zapraszamy do przeczytania publikacji: Co napisać w reklamie AdWords, aby była ona skuteczna?
Kiedy krzywa sprzedaży zacznie w końcu rosnąć — Sposoby skutecznej reklamy w internecie
Jaka jest funkcja reklamy? To zależy jakiego rodzaju jest to reklama. W reklamie biznesowej, czyli korporacyjnej najważniejszym celem jest zwiększanie sprzedaży. Ten cel rządzi także procesem reklamowania w internecie. Powinien od rządzić pozycjonowaniem i kampaniami AdWords.
Zapraszamy do przeczytania publikacji: Kiedy krzywa sprzedaży zacznie w końcu rosnąć?
Jak przeprowadzić reklamę w Internecie, aby była ona bardziej zyskowna
Maripoza — firma z branży e-reklamy przeprowadziła kilka udanych kampanii reklamowych w Google AdWords. Maripoza zwiększa efektywność reklamy dzięki temu, że korzysta z analizy czynnikowej i danych Google Analytics.
Jest kilka bardzo ważnych czynników, które sprawią, że Państwa reklama w Internecie będzie bardziej zyskowna. Czynniki te dotyczą działań SEM, czyli wykupywanych reklam w systemach internetowych, a najważniejszym z nich jest Google AdWords oraz SEO, czyli pozycjonowania na frazy w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Zapraszamy do przeczytania publikacji: Jak przeprowadzić reklamę w Internecie, aby była ona bardziej zyskowna.