Usługa pozycjonowania stron internetowych na kluczowe miejsca w wyszukiwarce pozwoli stać się Państwa firmie bardziej popularną oraz zwiększy szanse na gwałtowny wzrost przychodów ze sprzedaży. Stanie się tak dzięki temu, iż strona www znajdzie się na pierwszej stronie naturalnych wyników wyszukiwania w największych wyszukiwarkach, w tym głównie w Google.
Pozycjonowanie pozwoli także na poszerzenie rynków zbytu dla Państwa usługi bądź produktu i na pozyskanie nowych kontrahentów za granicą. Pozycjonowanie stron internetowych więcej po kliknięciu linku.
Czy można pozycjonować strony w wybranych miastach?
Tak można, wręcz jest to wskazane, jeżeli produkt jest dedykowany na te rynki lokalne. Oczywiście należy odpowiednio przygotować stronę, aby pozycjonowanie na poszczególnych rynkach lokalnych było skuteczne. Samo pozycjonowanie bez linków sponsorowanych w Google i Bing byłoby niepełne.
Linki sponsorowane pozwalają bowiem natychmiast znaleźć się na górze wyników wyszukiwania i najlepsze efekty promocji marki daje się uzyskać łącząc pozycjonowanie z linkami sponsorowanymi.
Nie jest to jednak zamknięty zbiór i jeżeli zgłosicie nam Państwo zamiar pozycjonowania w innym mieście, to także możemy wybudować odpowiednie narzędzia, aby umożliwić skuteczne pozycjonowanie.
Jakie są model wynagradzania za pozycjonowanie?
Oferujemy dla Państwa trzy modele wynagradzania za pozycjonowanie:
- Ryczałtowe za stałą opiekę stroną, wynajdowania nowych słów kluczowych również z „długiego ogona” rozkładu Gaussa. Ilość słów kluczowych może być bardzo duża. Preferowane dla prestiżowych firm, gdyż pozyskujecie Państwo specjalistów od tej dziedziny emarektingu (pozycjonowanie).
- Za traffic, czyli za ilość wejść na stronę potencjalnych klientów lub kontrahentów. Tu także można zmieniać ilość słów kluczowych.
- Za pozycję na dane słowa kluczowe, raczej dla firm z mniejszym zasobem budżetowym, gdyż lista jest zamknięta. Płaci się jednak dopiero, gdy dana strona znajdzie się w wyszukiwarce w TOP10.
Oczywiście można negocjować także model współpracy.
Czy należy mierzyć za pomocą Google Analytics kampanie pozycjonowania?
Zdecydowanie tak. Jeżeli jednak wykupicie Państwo pozycjonowanie, to usługa pomiaru skuteczności kampanii reklamowych a także dobór nowych słów kluczowych do pozycjonowania jest GRATIS. Warto jednak zawsze mierzyć traffic, czyli statystyki wejść na stronę, bo Google Analytics daje potężną ilość informacji. Warto tylko powiedzieć, że z 1000 najbardziej dochodowych firm w USA 90% ma zainstalowany Google Analytics.
Czy pozycjonowanie sprawdzi się na każdym rynku?
Byłoby niepełną informacją, gdybyśmy Państwa nie ostrzegli o ryzyku jakie niesie pozycjonowanie. Choć jest to bardzo skuteczna forma promocji i pozyskiwania nowych zleceń i kontrahentów, to jednak nie w każdej branży się sprawdzi. Może być tak, że pozycjonowanie w pewnej branży przynosiło dobre rezultaty w postaci zwiększania sprzedaży, ale już to samo pozycjonowanie w innej nie przyniosło takiego rezultatu. Bez wypróbowania nie da się tego jednak a`priori stwierdzić, a lepiej uczyć się na błędach niż w ogóle nic nie robić.