Mobilny hak na turystów w Google AdWords

0
72
Rate this post

Rozwój rynku telefonów i urządzeń mobilnych to fakt. Faktem też jest, że w Polsce reklama na urządzenia mobilne nie ma jeszcze dużego znaczenia w odniesieniu do rodaków. Związane to jest z dysproporcją w ilości telefonów jak i intensywności ich używania przez Polaków względem obcokrajowców. Mimo, iż reklamowe kampanie mobilne nie są nowością na naszym rynku, reklamodawcy rzadko po nie sięgają. A przecież reklama mobilna może być doskonałym źródłem pozyskiwania … zagranicznych turystów.

Skoro turyści przyjeżdżają i odwiedzają nasz kraj, nasz region, nasze miasto i mają ze soba komórki, iPhony, iPady i inne klasyczne jak i dotykowe urządzenia, to czemu nie pozwolić im się odnaleźć stosując reklamy mobilne? Nie zmieniają przecież swoich nawyków i nieprzerwanie używają telefonu i przeglądarek mobilnych aby sprawdzić pocztę, rachunek w banku, wyszukiwarkę Google

A Google AdWords daje narzędzia, aby tworzyć reklamy na urządzenia mobilne, kierować je geograficznie (np. Polska, małopolska, Kraków) jak i na język internauty (angielski, niemiecki, fiński).

I oto w rękach reklamodawców potężne narzędzie do wyświetlania linków sponsorowanych turystom, przebywającym w naszej okolicy i spragnionych wszelakiej rozrywki (ciekawe kluby, dyskoteki, kawiarnie), noclegu (hostele, hotele), posiłku (restauracje, bary), różnego rodzaju usług (SPA, tatuaże, kolczykowanie), wycieczek i transporty (firmy przewozowe, organizatorzy wycieczek), rekreacji (np. paintball).

Prowadząc biznes lokalnie można zwiększyć ilość wizyt turystów zagranicznych w sezonie. Wystarczy pozwolić dać im się znaleźć zanim pójdą do konkurencji.