Okocim sponsoruje filmy

0
62
Rate this post

Należąca do Carlsberg Polska marka Okocim Premium Mocne rozpoczęła sponsoring cyklów filmowych w Polsacie: poniedziałkowego „Megahitu” i „Mocnych czwartków” – wszystko w ramach akcji „Na Mocne Filmowe Wieczory”. Browarowa marka będzie obecna na antenie Polsatu do końca lutego. Wkrótce Okocim ma również uruchomić witrynę internetową dla fanów kina akcji (odwiedzający stronę będą mieli szansę wygrać m.in. bilety do kina).

Okocimskie zwiastuny towarzyszyć będą wszystkim filmom emitowanym w ramach pasma „Mega Hit” i „Mocne Czwartki”. Dodatkowo bannery Okocim Premium Mocne będą widoczne na stronie stacji. Będziemy mogli zobaczyć największe światowe hity kina akcji, takie jak.: „Za ciosem”, „Wybraniec śmierci”, „48  godzin”, czy „Kolejne 48 godzin” „Pociąg z forsą”.

W ramach wsparcia akcji Okocim przygotował w sklepach specjalne, dedykowane akcje i wizualizacje. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction. Produkcją kampanii zajęły się agencje Red 8 i Byss.

„Okocim Premium Mocne to wyjątkowy wariant piwa, o głębokim smaku, od lat ceniony przez naszych konsumentów, który doskonale wpisuje się w mocne filmowe emocje, jakich dostarcza widzom cykl „Mega Hit“ i „Mocne Czwartki“ na antenie Polsatu. Wszystkich miłośników kina akcji zapraszamy także na stronę Mocne Kino” – mówi Dariusz Deszczka, manager marki Okocim.