Ile można użyć słów kluczowych, które będą powodować pokazanie się reklamy?
W większości przypadków nie ma właściwie technicznego ograniczenia ilości słów kluczowych. Reklama – link sponsorowany będzie więc wyświetlany w wyszukiwarce na taką ilość fraz jaka zostanie dodana podczas przygotowywania kampanii.
Ograniczeniem może być jedynie budżet reklamowy (przy dużej ilości fraz i małym budżecie kampania może być nieskuteczna).
Zobacz także
- Co to są linki sponsorowane?
- Dlaczego moja kampania AdWords działa coraz gorzej?
- Geotargetowanie reklam – kiedy i po co?
- Jakie są zalety linków sponsorowanych?
- Ile można użyć słów kluczowych, które będą powodować pokazanie się reklamy?
- Kiedy moja reklama znajdzie się na najwyższych pozycjach?
- Ile kosztuje kampania Adwords?
- Dlaczego gdy wpisuję frazę w Google nie pokazuje się moja firma?
- Ile kosztuje jedno kliknięcie w reklamę?
Wróć do FAQ SEM czyli odpowiedzi na często zadawane pytania związane z marketingiem w wyszukiwarkach (SEM z j. ang. Search Engine Marketing).
Zapraszam do zadawania pytań przez ten formularz.