Pozycjonowanie cennik – Linki sponsorowane cennik

0
100
Rate this post

Co powinno zawierać główne hasło?

Zgodnie z badaniami firmy marketing-mix.com.pl wynika, że jest to najważniejsza linijka przekazu reklamowego w reklamie „Google AdWords”.

Co najlepiej umieścić w haśle głównym, aby reklama była skuteczna?

Najlepiej sprawdzają się reklamy dopasowane semantycznie do wyrażeń, które użytkownicy wpisują w Google. Jeżeli np. użytkownik wpisuje w wyszukiwarce „kredyt na dom”, to najlepiej, aby w haśle głównym — pierwsza linijka w „Google AdWords” — pojawiło się dokładnie to wyrażenie. Reklamy, w których hasło główne było dostrojone do wyrażeń wpisywanych w Google, były pod względem konwersji nawet 5-krotnie lepsze niż te, które nie zawierały dokładnej frazy, jaką wpisywali użytkownicy.

Wszystko wskazuje na to, że 80% użytkowników czyta te hasła a tylko 20% użytkowników czyta cały przekaz reklamowy zawarty w pozostałych linijkach reklamy.

Jeżeli hasło reklamowe zawierało nazwę produktu lub markę, to zwiększało to ich zapamiętywanie. Może to wynikać po pierwsze z tego, że więcej osób czyta hasło główne w przekazie. Po drugie z tego, że marka jest wtedy bardziej widoczna.

Jeżeli nawet ktoś nie kliknie reklamy, to istnieje duża szansa, że zapamięta nazwę produktu, a to zwiększy świadomość marki — jeden z możliwych celów reklamy internetowej (prócz tego można jeszcze do nich zaliczyć wzrost sprzedaży i pozycjonowanie).

Czy zawarcie obietnicy w przekazie wpływa na wzrost konwersji reklamy (np. wzrost sprzedaży, klikalności, czasu spędzania na stronie itp.)?

Wyniki badań marketing-mix.com.pl są jednoznaczne w tym kontekście — „reklama w AdWords” musi zawierać obietnice korzyści dla internauty, bo jest to jedna z najskuteczniejszych form przekazu i zwiększania konwersji.

Sam Google stosuje takie obietnice celem autoreklamy swoich systemów.

Więcej wiadomości o skutecznych metodach reklamowych w informacji handlowej przedstawianej wraz z ofertą cenową na Państwa zapytanie ofertowe.Zapraszamy do kontaktu

Kampania SEM

  • boksy reklamowe
  • linki sponsorowane
Cena za usługi SEM jest uzależniona od wysokości budżetu reklamowego oraz stopnia skomplikowania kampanii reklamowej internecie. Prowizja wynosi 8% – 15% wielkości budżetu reklamowego. Przy zakupie innych usług udzielany jest rabat w wysokości 10% tej prowizji.

Kampania SEO

  • pozycjonowanie w kraju
  • pozycjonowanie za granicą
I forma płatności:
Stała miesięczna opłata za wynik wypozycjonowania na dane słowo lub frazę. Opłata jest pobierana tylko w momencie, gdy Państwa witryna znajdzie się na dane słowo kluczowe w pierwszej 10 wyników wyszukiwania (TOP10). Cena zależy od stopnia skomplikowania danego słowa i wynosi od 10zł za miesiąc i za wynik. Umowa zawierana jest na czas określony lub nieokreślny. Opłata pobierana jest za każde słowo lub frazę. Ta forma rozliczania opłaca się, jeżeli zależy Państwu na wysokiej pozycji przy wypozycjonowaniu niewielkiej ilości frazII forma płatności:
Stała miesięczna opłata niezależna od wyników wypozycjonowania i niezależna od ilości słów do wypozycjonowania. Słów kluczowych może być bardzo dużo. Przy zakupie usług dotyczących analizy ilościowej i monitoringu w Google Webmaster Central lub analizy w Google Analytics, słowe te zostaną dobierane przez pracowników firmy MARIPOZA, tak by zoptymalizować Państwa pozycję w Internecie na najbardziej pasujące do Państwa strony www słowa. Opłata jest jednak nie niższa niż 250zł a dokładna cena może być znana dopiero po audycie strony.Inne modele wynagradzania:
Możliwe są także do negocjacji inne hybrydowe modele wynagradzania.

Analiza strony w Google Analytics

Usługa ta zawiera implementację kodów i modułów konwersji i e-commerce.

Przy zakupie kampanii SEM w MARIPOZA, opłata za analizę Google Analytics wynosi 2% – 8% budżetu przeznaczonego na SEM.

Przy zakupie kampanii SEO bez SEM, oplata ta jest stałą wartością miesięczna ustaloną według skomplikowania danych słów kluczowych. Wynosi jednak zazwyczaj około 2% – 10% ceny za dane słowo kluczowe.

Sama analiza Google Analytics, po wygaśnięciu usług SEM i SEO lub bez ich wykupienia, kosztuje od 50zł. Przy zakupie wyłącznie tej usługi, uzyskacie Państwo rabat na kampanie SEO i SEM.

Rejestracja w Google Webmaster Central i monitoring w tym systemie

Przy zakupie usług SEO lub SEM, opłata wynosi 5% budżetu na te kampanie. Przy zakupie wyłącznie usług rejestracji w Google Webmaster Central, opłata wynosi od 50 zł i jest uzależniona od skomplikowania danych słów kluczowych.

Kampania SEM
w telefonie komórkowym

Cena za usługi SEM w telefonach komórkowych jest uzależniona od wysokości budżetu reklamowego oraz stopnia skomplikowania kampanii reklamowej w telefonie komórkowym. Prowizja wynosi 5% – 15% wielkości budżetu reklamowego. Podlega NEGOCJACJI. Przy zakupie innych usług udzielany jest rabat w wysokości 10% tej prowizji.

Analiza ilościowa stron internetowych

Według ilości godzin pracy specjalisty ekonometryka. Godzina pracy 80zł.

Budowa modelu ekonometrycznego

Według kosztorysu projektu i skomplikowania zlecenia

Analiza jakościowa w tym badania focusowe

wg kosztorysu i zaawansowania badania, lecz nie niżej niż 1500zł.