Pozycjonowanie stron sklepów internetowych

0
151
Rate this post

Pozycjonowanie sklepów internetowych tym różni się od pozycjonowania stron, że powinno pozycjonować się możliwie dużo artykułów z asortymentu sklepu. Istnieją dwie popularne formy wynagradzania za pozycjonowanie: „za pozycję” i ryczałtowe. W przypadku pozycjonowania sklepów internetowych zalecaną formą jest pozycjonowanie ryczałtowe.

Ceny: za pozycję – od 10zł za frazę za miesiąc – cena zależy jednak od branży i konkurencyjności fraz kluczowych. Dokładna cena jest podawana w ofercie. Ceny za pozycjonowanie ryczałtowe – od 250zł miesięcznie.

Co należy wykonać, aby móc pozycjonować swój sklep w internecie?
1. Wysłać zapytanie o ofertę do Maripoza.
2. Akceptacja oferty i wybór opcji. Zazwyczaj w ofercie pozycjonowania sklepów internetowych podawane są opcje różniące się ceną pakietu i maksymalną ilością fraz do pozycjonowania.
3. Nawet małe sklepy mogą się pozycjonować w internecie i to zarówno w kraju jak i za granicą.
4. Podpisanie umowy.
5. Rozpoczęcie procesu pozycjonowania.
6. Podczas pozycjonowania sklepu internetowego będą prowadzone analizy statystyczne w Google Analytics, aby badać efektywność pozycjonowania. Ta usługa jest już wliczona w opłatę i jest za darmo. Poza tym prowadzić będziemy nadzór w Google Webmaster Central dla Państwa sklepu.

Pozycjonowanie marek polskich za granicą
Pozycjonowanie sklepów internetowych może się odbywać w różnych Państwach i w różnych wyszukiwarkach: Google, Seznam, Yandex, Yahoo, Virgilio. Pozycjonowanie w 28 państwach.

 

Usługa Google AdWords:
Niezależnie od pozycjonowania warto, aby rozważyć reklamowanie się w Google za pomocą linków sponsorowanych.
Cena za obsługę wynosi od 100zł miesięcznie plus budżet jaki Państwo przeznaczycie na reklamę wpłacany bezpośrednio do Google.

Cała obsługa i wsparcie macie Państwo zapewnione. Państwa zadanie sprowadzi się tylko do nadzoru i wpłacania budżetu do Google, wszystkim pozostałym zajmie się MARIPOZA. Linki sponsorowane dla sklepów internetowych mogą być prowadzone za granicą. Jeżeli nawet nie macie Państwo przetłumaczonej strony internetowej, to istnieją specjalne narzędzia, które umożliwiają tłumaczenie strony i reklamy na rynki zagraniczne.

Co jeżeli będę niezadowolony z pozycjonowania lub reklamy w Google?
Dołożymy wszystkich starań, aby usługa była skuteczna, pomimo tego nie możemy Państwu obiecać, że pozycjonowania i reklama w internecie sprawdzi się w każdej branży i na każdym rynku. Możecie wtedy Państwo zrezygnować z pozycjonowania. Oferujemy krótkie terminy wypowiedzenia.

Czy platforma, na której mam postawiony sklep internetowych ma wpływ na pozycjonowanie?
Niektóre systemy sklepów internetowych są bardziej przyjazne w pozycjonowaniu, gdyż umożliwiają definiowanie swobodne linków przyjaznych oraz metatagów. Nie musicie się jednak Państwo martwić, nawet jeżeli Państwa system nie daje takiej możliwości, to nie wyklucza to pozycjonowania – ewentualnie może je tylko utrudnić.

Jak można reklamować swój sklep w Polsce? Ranking wg używalności!

  1. Pozycjonowanie w Google – 80%
  2. Porównywarki cenowe – 70%
  3. Promocja (obniżki, rabaty) – 60%
  4. Obecność w pasażach handlowych – 60%
  5. Linki sponsorowane AdWords, AdContext i inne – 55%
  6. Reklama w marketingu tradycyjnym – 46%
  7. Emailing – 40%
  8. Banery – 35%
  9. Programy lojalnościowe – 25%

Najskuteczniejsze formy promocji sklepów internetowych

  1. Pozycjonowanie w Google – 60%
  2. Porównywarki cenowe – 30%
  3. Linki sponsorowane AdWords (Google), Adkontekst (netsprint) i inne – 25%
  4. Pasaże handlowych – 20%
  5. Promocja (obniżki, rabaty) – 15%
  6. Banery – 5%