Reklama firmy w internecie

0
91
Rate this post

Profesjonalna agencja reklamowa specjalizująca się w marketingu internetowym pozwala zapewnić firmie szeroką reklamę i pozyskiwanie większej ilości nowych klientów.

Podstawą reklamy firmy w internecie jest dobra strona internetowa. Serwis WWW musi być po pierwsze atrakcyjny, po drugie musi być widoczny dla wyszukiwarek. Te dwa warunki są fundamentem sukcesu. Choć sam widzę, że czasem trudno je połączyć.

Różne agencje reklamowe często wykonują dobrze swoją pracę od strony graficznej i technicznej. Jednak bardzo często powstają jedynie serwisy atrakcyjne wizualnie. Lecz niewidoczne dla wyszukiwarek. Przykładem są źle wykonane od strony SEO strony w technologii Flash, a także, co stanowi większość, nie spełniające wytycznych pod kątem wyszukiwarek. Czasem firmom brak wiedzy odnośnie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i dlatego powstają takie „niedobre” strony. Dlaczego niedobre? Bo nie mają szansy zaistnieć w wyszukiwarkach i nie powodują, że pozyskiwanie klientów odbywa się z ruchu organicznego wyszukiwarek. Obecnie skuteczna strona WWW to strona SEO-aktywna. Zoptymalizowana dla wyszukiwarek, w dużej mierza samopozycjonująca się.

Gdy już właściciel firmy czy przedsiębiorstwa posiada dobrą stronę, zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwarek może pozyskiwać dodatkowych klientów dzięki różnym formom reklamy. Możliwości są na prawdę ogromne. Google wprowadzając reklamy kontekstowe (linki sponsorowane), Facebook umożliwiający określanie grupy docelowej wedle wielu kryteriów to obecnie najlepsze źródła pozyskiwania nowych klientów z reklam.

Generowany przez reklamy ruch kwalifikowany, a więc osób zainteresowanych oferowanymi przez firmę usługami lub produktami, sprawia, że sprzedaż wzrasta. Każda wydana na tego typu reklamę złotówka nie tylko zwraca się ale przynosi wymierne korzyści finansowe. Bo internet to molinowa rzesza odbiorców – klientów.

Droga do sukcesu jest więc prosta:

  1. Opracuj plan strategii marketingu i reklamy w internecie
  2. Wykonaj dobry serwis internetowy
  3. Zoptymalizuj serwis pod kątem wyszukiwarek (SEO)
  4. Wybierz najlepszą formę reklamy w internecie, np. reklamę w wyszukiwarkach (SEM)
  5. Analizuj swoje działania obserwując statystyki, w razie potrzeby modyfikuj strategię

W ten sposób pozyskasz dużą ilość klientów na swoje usługi lub produkty. A przecież o to chodzi…