Reklama LED – oświeć swojego klienta.

0
142
Rate this post

Reklama LED jest formą świetlnej reklamy emitowanej cyklicznie na konkretnym ekranie, popularnie nazywanym telebimem. Za reklamę LED uważa się krótki spot stworzony z minimum kilkunastosekundowej prezentacji. W tym miejscu teoria jednak rozchodzi się z praktyką. W rzeczywistości spoty mogą mieć od zaledwie kilku sekund do nawet minutowych pokazów- wszystko zależne jest przecież od produktu i od formy reklamy.

Elementem, który w dużym stopniu decyduje o powodzeniu reklamy LED jest dynamiczność jej nadawania. Spoty reklamowe są rzeczowe i krótkie, pozbawione zbędnych treści. To z kolei tylko cieszy potencjalnego klienta.Taka reklama jest niewątpliwie dobrze widoczna, przez co lepiej dociera do odbiorcy. Jaskrawy ekran jest nie tylko skuteczny jak to się powszechnie uważa w nocy, ale też w ciągu dnia. Warto przy tym pamiętać o wyborze telebimu ulokowanego w strategicznym miejscu.

Kolejnym plusem jest to, że reklamy emitowane na telebimach przyciągają uwagę przypadkowych przechodniów oraz kierowców. Taka reklama jest bardziej bezpośrednia, ale także trafia do dużo większej rzeszy odbiorców. W wielu polskich miastach reklama LED w dalszym ciągu uważana jest za szczyt nowoczesności- dlatego przyciąga taką dużą uwagę. Sama inwestycja w technologię może się opłacić reklamodawcy.

Reklamy LED uważane są za jedne z bardziej skutecznych we współczesnych realiach rynkowych. Odnoszą większą skuteczność niż nachalne reklamy-spam internetowy. Są przy tym bardziej przyjazne, ciekawsze w treści oraz w przekazie. Reklamy LED stosowane są z powodzeniem w większych miastach w tak newralgicznych punktach jak duże skrzyżowania, oraz przy ważniejszych arteriach miejskich. Wykorzystuje się również ich potencjał podczas przeprowadzania rozmaitych imprez masowych takich jak mecze piłki nożnej czy siatkowej, oraz koncerty.