Rynek reklam w stolicy
Rozglądając się po warszawskich ulicach możemy stwierdzić, że najbardziej popularną formą promocji produktu nadal pozostaje klasyczny outdoor. W przestrzeni publicznej znajdziemy tysiące reklam promujących różne produkty. Firmy marketingowe w każdy możliwy sposób rywalizują ze sobą o nowego klienta. Aby robić to skutecznie starają się poznać jego potrzeby. Najprostszym sposobem jest dokonanie analizy wyszukiwanych fraz w przeglądarkach internetowych. W ostatnim czasie na popularności zyskało hasło „reklama na auto Warszawa”. Oznacza to, że w tym segmencie pojawiła się luka i wielu ludzi interesuje się tym zagadnieniem. Związane jest to bezpośrednio z dynamicznie rozwijającą się gospodarką. Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności. Nowe firmy chcą zaistnieć na rynku poprzez wyrobienie odpowiedniej reputacji. Jednym z wpływającym na to czynników jest profesjonalny wygląd floty samochodowej firmy. Reklamy na samochodach mają dwa podstawowe cele. Pierwszym z nich jest zaznaczenie obecności firmy na rynku. Klient, który regularnie widzi samochody z banerami danego przedsiębiorstwa nabiera przeświadczenia o jego prężnej działalności. Może to wpływać pozytywnie na poziom zaufania. Drugi czynnik jest zdecydowanie bardziej praktyczny. Polega on na maksymalnym wykorzystaniu przestrzeni w celu dotarcia do nowych klientów. Umieszczając swoją reklamę na samochodzie nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów. Nasza reklama jest mobilna przez co w krótkim czasie dotrze do szerokiego grona potencjalnych odbiorców.