Zainteresuj się reklamą zewnętrzną
Sprzedaż różnego rodzaju dóbr nierozerwalnie łączy się z ich promocją. Działania te mają na celu przede wszystkim skłonić klienta do tego, aby zainteresował się właśnie tą a nie inną ofertą a następnie wykonał akcję zakupową. Mówiąc prościej – reklama outdoor Poznań ma na celu sprawienie, żeby klient nie tyle chciał kupić produkt lecz pragnął go po prostu mieć nie zwracając jednocześnie uwagi na produkty konkurencji. Trzeba się więc zastanowić nad tym, jakie działania marketingowe odniosą ten właśnie skutek. Nie warto na samym początku na „szybko” zlecić agencji reklamowej drukowania ulotek i plakatów reklamowych. Najpierw trzeba zastanowić się nad tym jakich klientów chcemy skłonić do zakupu naszych wyrobów i w jakich miejscach możemy ich znaleźć. Najlepszą do tego celu metodą jest przeprowadzenie na danym terenie badań rynku. Dzięki otrzymanym ankietom o wiele łatwiej będzie nam przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną czy to z użyciem ulotek czy rozdaniem próbek. Bardzo wiele w tym względzie może zdziałać również reklama wewnętrzna właśnie w postaci stojaków promocyjnych ustawionych przed wejściem do sklepu czy punktu usługowego. To rozwiązanie idealnie wyeksponuje naszą propozycję, pokażę klientom to, czego nie mają produkty konkurencji. Przede wszystkim jednak zachęci zainteresowane osoby do odwiedzenia naszej ekspozycji. I mimo, iż wydaje się, że reklamy ustawione na zewnątrz są już mało skuteczne, to jednak będą w stanie zrobić o wiele więcej aniżeli ulotki reklamowe wrzucane do krzynek. Klient, wchodząc do naszego sklepu będzie mógł po prostu daną rzecz dotknąć, poznać jego najważniejsze parametry jak również i go przetestować.