Reklama w drukowanej wersji i roll up’y?

0
70
Rate this post

Reklama, a w szczególności ta drukowana, musi przyciągać wzrok i zapadać głęboko w pamięć. Tylko to jest gwarancją jej skuteczności i powodzenia. Materiałów drukowanych, pomocnych w marketingu jest wiele, począwszy od ulotek, plakatów, naklejek, a skończywszy na kalendarzach oraz popularnych ostatnio roll up’ach. Warto pamiętać, że dobra reklama to podstawa sukcesu!

Czym jest roll up i jak działa?

Roll up jest rodzajem stojaka dla plansz graficznych, o bardzo nowoczesnym designie. Stanowi  on świetny nośnik informacji, oferty czy usługi firmy. Innymi słowy: stanowi bardzo wygodną i nowoczesną formę reklamy. Może być doskonałym uzupełnieniem stoiska i promocji firmy, np. podczas targów pracy. Roll up’y zostały skonstruowane w sposób, który ułatwia ich montowanie, demontowanie oraz przenoszenie czy przewożenie. Jedną z ich części jest wydruk, wykonywany na specjalne życzenie i według projektu klienta. Najczęściej używanymi do tego celu materiałami są banery pcv, polipropylen, flaga, poliester itp. Resztę konstrukcji stanowią proste elementy wykonane z aluminium, dzięki czemu, roll up’y nie są ciężkie.

Dlaczego roll up’y i gdzie najczęściej się je wykorzystuje?

Zalet używania roll up’ów jest wiele. Obraz na nich umieszczony szybko wpada w oko i łatwo się go zapamiętuje. Najważniejszym plusem od strony estetycznej jest ich atrakcyjny i nowoczesny design, na który każdy klient ma swój wpływ. Dzięki nim, zapewniona jest także świetna wizualizacja firmy, produktu czy nawet usługi. Kolejny atut stanowi, wspomniana już wcześniej, niska waga, łatwość przewożenia oraz możliwość prostego i szybkiego montażu czy demontażu. Roll up’ów używa się coraz częściej podczas konferencji, wykładów oraz targów. Dodatkowo, są ciekawym uzupełnieniem spotkań promocyjnych i wystaw.

Z powodu coraz większego zainteresowania tą formą reklamy, znacznie więcej drukarni posiada je w swojej ofercie