Reklama w komunikacji miejskiej
Reklama w komunikacji miejskiej to świetny sposób na przedstawienie naszego produktu lub usługi mieszkańcom miasta (lub miast i miejscowości, m.in. w aglomeracjach). Reklama w autobusie, tramwaju, w metrze, to pomysł na dotarcie do przeciętnego odbiorcy, który z racji sprzyjających okoliczności, może poświęcić chwilę uwagi na lekturę lub obejrzenie reklamy.
Często również zwykła, niepozorna reklama stanowi urozmaicenie w monotonnej podróży na drugi koniec miasta. Co można robić, stojąc w zatłoczonym autobusie przez dłuższy czas? Czasem nawet nie ma jak wyciągnąć telefonu, nie wspominając o czytaniu książki czy gazety.
A jeśli nie jesteśmy zainteresowani żadnymi reklamami, tak dla zasady, również nie odnosimy żadnych strat, bo reklama w komunikacji miejskiej nie jest uciążliwa (brak głośnego dźwięku i innych agresywnych elementów). Ten, kto zechce skorzystać z wiadomości i informacji, może to zrobić, a kto woli jechać w ciszy i izolacji od informacji z zewnątrz, również nie musi narzekać.
Reklama w komunikacji miejskiej to dobry pomysł dla popularyzacji różnego rodzaju wydarzeń społeczno-kulturalnych, seansów filmowych, koncertów, przedstawień teatralnych, szkół i uczelni, kursów. Zazwyczaj są to wydarzenia, produkty i usługi z obszaru naszej przestrzeni miejskiej, toteż docelową grupą odbiorców reklamy są mieszkańcy miasta, miejscowości.
Dzięki środkowi, jakim jest reklama w komunikacji miejskiej, możemy poinformować potencjalnych konsumentów o produktach i usługach w taktowny sposób, niczego nikomu nie narzucając.