Reklamowanie firmy w internecie

0
98
Rate this post

Reklama w internecie to szybko rosnący segment reklamy, nic w tym dziwnego, ponieważ liczba użytkowników internetu rośnie z roku na rok. Ten przyrost nie ma odzwierciedlenia w innych mediach, które swoje najlepsze lata maja już za sobą. Internet jako medium jest w fazie intensywnego wzrostu, więc uwaga reklamodawców jest skierowana również na niego. Bardzo cenna właściwość reklamy internetowej to możliwość kierowania reklamy tylko do kręgu osób zainteresowanych tematyką. Sprawdza się to doskonale w reklamie w wyszukiwarkach, czyli w linkach sponsorowanych. Linki sponsorowane to reklama wyświetlająca sie obok wyników wyszukiwania na słowa kluczowe wybrane przez reklamodawcę. Dlatego reklama wyświetla sie tylko tam, gdzie ją ustawimy, a dobór słów kluczowych staje się kluczowym elementem w skuteczności reklamy. Dobrze dobrane słowa kluczowe nie powodują niepotrzebnych wyświetleń, a przez to nie generują niepotrzebnych wydatków.

Podświetlana reklama – łódź rozświetlająca miasto
Reklama na pojazdach, czyli jak zareklamować ekskluzywną łódź?
Podświetlana reklama – łódź rozświetlająca miasto

Najbardziej skuteczniejszym, ale dosyć drogim rozwiązaniem promocji własnych produktów jest podświetlana reklama na pojazdach – łódź czy samochód są uważane za najlepsze miejsce na jej umieszczenie, gdyż grono odbiorców jest o wiele większe, w porównaniu do ulotek i wizytówek, które z zasady trafiają do rąk ograniczonej liczby osób. Co więcej, poprzez skontrastowanie samochodu stojącego w korku czy niewielkiej żaglówki na małym jeziorze z wielkim ekskluzywnym jachtem pływającym po Karaibach, w prosty sposób można klientów, którzy pragną chociaż chwili luksusu i zapomnienia od mało– czy wielkomiejskiej atmosfery.

Jeśli jednak reklama podświetlana na pojazdach jest dla nas zbyt kosztowna i ekstrawagancka, można zastosować jej bardziej prostszą formę, czyli oklejanie samochodów – nie jest ono drogie, a na rynku lokalnym również przynosi spore korzyści – pozwala zwiększyć widoczność marki. W obu typach reklamy jednak należy wziąć pod uwagę jeden czynnik, że w większości miast Polski remontowane są drogi, i przejazd przez większe miasta, np. Łódź zajmuje teraz mnóstwo czasu, a zdenerwowani kierowcy mogą niezbyt optymistycznie przyjąć niektóre reklamy, np. reklama na tramwaju, wychwalająca lokalny transport, kiedy oklejony w ten sposób tramwaj stoi, bez perspektyw, w kilometrowym korku, nie jest raczej zbyt dobrym pomysłem…
Wizytówki, bannery, , szyldy, ulotki… łódź jako przewodni motyw …

Jeśli chcesz zaistnieć na rynku za mniejsze pieniądze, a nie możesz konkurować ceną, musisz znaleźć inne sposoby reklamy swoich produktów. Bannery, ulotki czy nawet wizytówki zawierające kojarzący się z ofertą element na pewno zwiększą zainteresowanie potencjalnych klientów. Jednak takie najbardziej popularne metody promocji nie zagwarantują raczej sukcesu, gdyż jest duża szansa, że nasz produkt utonie w morzu innych ofert. Dlatego warto zastanowić się nad przeznaczeniem większych środków finansowych na reklamę i – nawet zamiast inwestować w bannery, ulotki, szyldy czy wizytówki, zastanowić się, czy nie lepsza będzie jednak przedstawiona wyżej forma reklamy, czyli reklama podświetlana na pojazdach, lub jej uboższa wersja, czyli oklejanie samochodów.