Najczęściej zadawane pytania
Na stronie znajdziecie Państwo najczęściej zadawane pytania z dziedziny linków sponsorowanych, pozycjonowania i analiz statystycznych.
Czy można spodziewać się wyników pozycjonowania w krótkim okresie?
Proces pozycjonowania to proces długotrwały, lecz pierwszych wyników można spodziewać się po około tygodniu, lecz są to niewielkie zajścia. Lepszych rezultatów trzeba się spodziewać nawet po kilku miesiącach.
W czym specjalizuje się marketing-mix.com.pl?
Specjalnością firmy marketing-mix.com.pl są:
- Pozycjonowanie marek polskich za granicą
Pozycjonujemy w różnych wyszukiwarkach w tym oczywiście najważniejszej w Google. - Pozycjonowanie na długie ogony rozkładu Gaussa (pozycjonowanie sprzedażowe)
Głównym cele takiego pozycjonowanie jest zwiększanie zyskowności firm. - Wysokiej jakości analizy działań reklamowych
Pozycjonowanie jak i reklamowanie online odbywa się przy udziale badania danych, jakie rejestruje Google Analytics. Dane te są następnie odpowiednio przetwarzane i ciągle analizowane. Wszystko jest to robione w jednym celu, aby każda złotówka wydana na reklamę była dobrą inwestycją. - Elastyczność i otwartość na nowe idee i na współpracę
Korzystam już z pozycjonowania u innej firmy, w takim razie po co ma korzystać z usług firmy marketing-mix.com.pl?
Jeżeli zamawialiście Państwo pozycjonowanie kilka lat temu, to z pewnością jest to pozycjonowanie na kilka wybranych fraz ogólnych. Od tamtego czasu pojawiły się bardziej szczegółowe rodzaje pozycjonowania. Specjalnością firmy marketing-mix.com.pl jest pozycjonowanie na długi ogon, czyli pozycjonowanie sprzedażowe.
Jest to pozycjonowanie na kilkadziesiąt lub nawet więcej fraz kluczowych bardzo konkretnych. Dzięki temu można zwiększyć ROI. Możecie Państwo nadal zatem korzystać u innej firmy z pozycjonowania ogólnego a u firmy marketing-mix.com.pl wykupić pozycjonowanie sprzedażowe lub pozycjonowanie za granicą lub ścisłe analizy Google Analytics wspierające pozycjonowanie. Dobrze mieć wyspecjalizowanych specjalistów.
Nie ma zbyt dużo środków na prowadzenie kampanii płatnych
Możecie Państwo prowadzenie kampanii dostosować do stanu dochodów Państwa firmy. Na początek możecie Państwo zainwestować np. 100 czy 200zł miesięcznie.
Dlaczego kampanie SEM docierają do mniejszej ilości osób niż reklama tv, radio i prasa?
Wynika to ze specyfiki Internetu, który z założenia ma być zindywidualizowany. Siła kampanii SEM jest ich precyzyjne dochodzenie do grupy docelowej potencjalnych klientów. Choć nie zawsze kampanie SEM mają mniejszą ilość odbiorców niż prasa i radio.
Po co mam się reklamować w Google?
Google Adwords jest to potężne narzędzie, której moc odkryły już niektóre firmy i dzięki temu zwiększyły swoje zyski kilka razy. Pamiętajcie Państwo że postęp w dziedzinie SEM jest bardzo szybki. Trzeba koniecznie wykorzystać okazję, jaką daje ten system i zacząć się reklamować, jak najszybciej, choćby na początku w małym wymiarze.
Dlaczego mam wybrać ofertę firmy marketing-mix.com.pl?
marketing-mix.com.pl posiada wśród swoich pracowników specjalistów z dziedziny Internetu, php itp. Posiadamy także pracownika z tytułem Google Advertising Professional, co daje gwarancję doświadczenia i profesjonalizmu.
Wydaje się, że i oferta cenowa jest bardzo konkurencyjna w stosunku do innych firm. Poza tym nie namawiany na siłę do skorzystania z oferty Maripozy, możecie Państwo wybrać najbardziej właściwą dla siebie ofertę. Będziemy jednak bardzo wdzięczni, jeżeli wybierzecie Państwo Maripozę.
Prócz tego specjalizujemy się w pozycjonowaniu analitycznym i w pozycjonowaniu sprzedażowym – bazuje to na ścisłej współpracy, ale pozwala zwiększyć ROI. Poza tym specjalnością firmy marketing-mix.com.pl jest Pozycjonowanie za granicą.
Co to jest kampania w telefonie komórkowym?
Chodzi tu o kampanie prowadzone w Google AdWords i przeznaczone na telefon komórkowy. Reklamy te ukazują się w wyszukiwarce google mobile i w sieci partnerów Google dostosowanych do wyświetlania reklam na telefon komórkowy. Być może już w niedalekiej przyszłości zatrze się różnica między Internetem w telefonach komórkowych a tradycyjnym, póki co jest ona jednak jeszcze duża, ze względu na relatywnie wysokie opłaty w ściąganiu danych pakietowych.